...Για να ακουσετε το ραδιοφωνο μας αν δεν παιζει ο player πατηστε στο RADIO AKOUSMATA WEB RADIO...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime

Το μυστικό της ευτυχίας

 


Το μυστικό της ευτυχίας. Γιατί δεν έχω ευτυχία στη ζωή μου ενώ δεν μου λείπει κάτι; Γιατί δεν υπάρχει ευτυχία στην οικογένειά μου; Τι είναι η ευτυχία; Ποιος άνθρωπος είναι ευτυχισμένος και γιατί; Που μπορώ να βρω την ευτυχία; Τι να κάνω στη ζωή μου για να είμαι ευτυχισμένος; Με ποιους τρόπους επιτυγχάνεται η ευτυχία στη ζωή μας; Τι φταίει και δεν είμαι ευτυχισμένος;

Γιατί δεν έχω χαρά και έχω θλίψη, πίκρες και στεναχώριες; Γιατί δεν έχω ειρήνη και γαλήνη και έχω άγχος, στρες, ταραχή και φόβο; Γιατί ο γάμος μου δεν είναι ευτυχισμένος; Γιατί στην οικογένειά μου υπάρχει συνέχεια γκρίνια και όχι ευτυχία; Θέλει ο Θεός να έχω ευτυχία στη ζωή μου; Τι πραγματικά με κάνει ευτυχισμένο; Μπορώ να είμαι ευτυχισμένος συνέχεια; Ποια συνταγή σου δίνει το μυστικό της ευτυχίας;



Share on Google Plus

About ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΡΑΝΤΖΗΣ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου