...Για να ακουσετε το ραδιοφωνο μας αν δεν παιζει ο player πατηστε στο RADIO AKOUSMATA WEB RADIO...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime

Γιάννης Κουρτάκης για τον ξαφνικό θάνατο του Παναγιώτη Τζένου: «Το ‘97 έφυγε ο αδερφός μου. Σήμερα έφυγε ο δεύτερος αδερφός μου»

 


 Το συγκινητικό μήνυμα του εκδότη των Παραπολιτικών για τον Παναγιώτη Τζένο. 

«Το ‘97 έφυγε ο αδερφός μου. Σήμερα έφυγε ο Παναγιωτης μου. Ο δεύτερος αδερφός μου.  Ήταν τα πάντα για μένα. Καλό ταξίδι αδερφέ μου. Δεν περίμενα ποτέ τούτη τη στιγμή. Σ αγαπώ αιώνια. Σ ευχαριστώ για όλα», ήταν το συγκινητικό μήνυμα του εκδότη των Παραπολιτικών, Γιάννη Κουρτάκη για την ξαφνική απώλεια του γενικού διευθυντή μέσων του ομίλου των Παραπολιτικών, Παναγιώτη Τζένου.

https://www.parapolitika.gr/media/article/1242272/giannis-kourtakis-gia-ton-xafniko-thanato-tou-panagioti-tzenou-to-97-efuge-o-aderfos/

Share on Google Plus

About ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΡΑΝΤΖΗΣ

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου